Αναιτιολόγητη υπαναχώρηση:
Ο Πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από τη συναφθείσα σύμβαση πώλησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
Σε περίπτωση σύμβασης υπηρεσιών, προβλέπεται δικαίωμα υπαναχώρησης εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
Για να τηρήσει την προθεσμία υπαναχώρησης ο Πελάτης αρκεί να αποστείλει με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο , εντός της ανωτέρω προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, σαφή δήλωση υπαναχώρησης προς την Εταιρεία, με την οποία θα μας ενημερώνει για την απόφασή του να επιστρέψει το προϊόν.
Προς το σκοπό αυτό, ο Πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα Δήλωσης Υπαναχώρησης (πατήστε εδώ) που διατίθεται μέσω του Διαδικτυακού μας Τόπου ή να κάνει οποιαδήποτε άλλη γραπτή σαφή δήλωση που να παρουσιάζει την απόφασή του να υπαναχωρήσει. Στην περίπτωση αυτή, θα αποσταλεί στον Πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωση παραλαβής από την Εταιρεία μας της Δήλωσης Υπαναχώρησης.
Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε την απόφασή του περί υπαναχώρησης.
Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων θα βαρύνει τον Πελάτη.
Εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία η Εταιρεία θα ενημερωθεί για την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει, η Εταιρεία θα επιστρέψει κάθε πληρωμή που κατέβαλε ο Πελάτης, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων τυχόν συμπληρωματικών εξόδων που θα οφείλονται σε επιλογή του Πελάτη να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που η Εταιρεία προσφέρει επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί με τα ίδια μέσα πληρωμής που ο Πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, δεν χρεώνονται στον Πελάτη δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων.
Η Εταιρεία, όμως, δικαιούται να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος, μέχρι να λάβει πίσω τα προϊόντα ή μέχρι ο Πελάτης να παράσχει αποδείξεις ότι επέστρεψε τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Ο Πελάτης φέρει την ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιοριστεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών.
Υπαναχώρηση λόγω ελαττωματικού προϊόντος, λανθασμένης αποστολής κλπ.:
Κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας, οι Πελάτης υποχρεούται -παρουσία του μεταφορέα-να ελέγχει τα αγαθά που του παραδίδονται, προκειμένου να διαπιστωθούν εγκαίρως τυχόν εμφανή ελαττώματα (χτυπήματα, αλλοιώσεις, γρατζουνιές, ελλιπή εξαρτήματα κλπ.) ή τυχόν εσφαλμένη αποστολή προϊόντων.
Σε κάθε περίπτωση, ο Πελάτης οφείλει να ενημερώνει άμεσα, χωρίς καθυστέρηση, την Εταιρεία και, κατόπιν σχετικής συνεννόησης, να επιστρέφει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του . Τονίζεται ότι οι μεταφορείς είναι υποχρεωμένοι να παραμείνουν κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων από τον Πελάτη.
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή των προϊόντων, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα. Η εταιρία μας υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή προϊόντος που στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, ο πελάτης έχει δικαίωμα, κατ’ επιλογήν του:
1) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός εάν το ελάττωμα είναι επουσιώδες,
2)να ζητήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός εάν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, ή
3)να ζητήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή (για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή/και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Ενημερώνουμε τους Πελάτες μας ότι το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) Στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένων.
β) Στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
γ) Στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.
δ) Στην προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγράφων ή σφραγισμένων εγγράφων βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
ε) Στην προμήθεια αγαθών, τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
στ) Στην προμήθεια αγαθών, τα οποία κατά την παραγγελία από τον Πελάτη εμφανίζονταν με κατάσταση διαθεσιμότητας «Κατόπιν Παραγγελίας».
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
Το προϊόν προς επιστροφή ή αντικατάσταση θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από το παραστατικό αγοράς του προϊόντος και θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, πλήρες και χωρίς φθορές και η συκευασία του να είναι άρτια και σε κατάσταση που μπορεί να μεταπωληθεί. Εάν το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα είναι δυνατή η επιστροφή του.